Vi giver 100% tilfredshedsgaranti
Fordi alle skal gå glade ud af vores butik
Vi ønsker at sikre, at du er fuldt ud tilfreds med vores produkter. Derfor tilbyder vi en tilfredshedsgaranti, der giver dig 30 dage fra modtagelsen af dit produkt til at anmode om en fuld refundering, hvis du ikke er tilfreds.

Sådan fungerer det
Hvis du oplever udfordringer med produktet, beder vi dig først søge vejledning hos vores kundeservice på info@canacare.com.
Vi vil refundere det fulde beløb for dit produkt, hvis det ikke lever op til dine forventninger. Allerhelst vil vi dog gerne give dig en god oplevelse med vores produkter - og lige nu er det faktisk sådan, at de fleste med lidt støtte fra vores søde kundeservice, bliver rigtig glade for deres produkter. Af og til skal der nemlig ikke andet end nogle små justeringer til at højne effekten.
Ønsker du efter vejledning, stadig at få dine penge retur, så skal du blot sende dit produkt retur til os, herefter vil vi refundere hele købsprisen.
Ønsker du at købe en returlabel fra os, koster det 39 kr.
Læs mere om vores returpolitik HER.
til dig der har købt grow
Du får udvidet garanti
Fordi produktet skal anvendes i 90 dage førend vi kan garantere effekten, gælder tilfredshedsgarantien på GROW i 100 dage.
Vi har blot 2 krav til dig:
For at gøre brug af tilfredshedsgarantien skal du dokumentere effekten og anvende produktet regelmæssigt.
Tag billeder af det område, du ønsker at behandle, før du begynder at bruge GROW, og derefter igen efter 1, 2 og 3 måneder. Sørg for, at billederne tages fra samme vinkel og i samme lys, så udviklingen eller mangel på samme tydeligt kan ses.
Produktet skal bruges hver morgen og aften i mindst 90 dage, for at vi kan garantere effekt. Hvis du ikke oplever en forskel, kan du sende os en mail på info@canacare.com med dine billeder og dit ordrenummer. Billederne skal dokumenteres med dato, for eksempel via et skærmbillede fra din telefon, hvor datoen fremgår.